Klachtenprocedure


 

Mocht u een klacht hebben over onze producten of service dan kunt u zich altijd rechtstreeks tot ons wenden, neem telefonisch contact op 070-310.69.75  of per email (info@meden-perzen.nl) en wij zullen u klacht gelijk behandelen. Binnen 3 werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Wij streven ernaar uw klacht binnen een week op te lossen.

 

Uiteraard doen wij er alles aan om klachten te allen tijde te voorkomen.

Als een klacht niet door ons opgelost kan worden dan verwijzen wij u graag naar de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

 info@meden-perzen.nl

U kunt voor uw klacht ook terecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR).  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een extra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Onze extra garantie is 2 jaar geldig, vanaf de datum waarop u de bestelling ontvangen heeft.

U kunt het product naar ons toesturen, zodat wij deze kunnen beoordelen en het product kunnen (laten) maken, het product kunnen vervangen of de kosten kunnen vergoeden. Indien blijkt dat de schade is veroorzaakt door verkeerd gebruik door de klant, dan zijn de kosten voor eventuele reparatie voor rekening van de klant.

Indien blijkt dat de schade inderdaad onder de garantie valt, dan vergoeden we achteraf ook de verzendkosten.