FAQ


Bezorg- en ophaaloptie

U ontvangt een bevestigings email. Wij zullen uw tapijt gereed maken voor verzending. Zodra het pakket klaar staat voor verzending ontvangt u nog een email.

Er worden GEEN verzendkosten berekend , de verzending naar u toe is gratis. Er worden ook geen administratiekosten in rekening gebracht.

Jazeker, u kunt uw tapijt ophalen bij ons in de winkel. Neem altijd eerst telefonisch contact met ons op zodat we uw tapijt klaar hebben staan.

Service

Zowel binnen als buiten de garantie kun je bij ons terecht voor uw reparatie. Binnen de garantie is dit gratis, daarna moet u voor de reparatie betalen.

Wij reinigen ook uw handgeknoopte tapijten. Om aan te kunnen geven of uw tapijt ook in aanmerking komt voor het reinigen is het handig dat u een foto meestuurt zodat wij kunnen beoordelen welke mogelijkheden er bestaan. In sommige gevallen is het helaas niet mogelijk om een tapijt te reinigen.

Wij doen ons uiterste best om u een goede service te verlenen. Mocht u helaas toch een klacht hebben verwijzen wij u naar onze klachtenprocedure in onze algemene voorwaarden. U kunt uw klacht het best indienen per email : info@ meden-perzen.nl of telefonisch 070-3106975 .Wij doen ons best om binnen 2 weken inhoudelijk op uw klacht te reageren.