FAQ
Bezorg- en ophaaloptie
Heeft u een tapijt bij ons besteld?
U ontvangt een bevestigings email. Wij zullen uw tapijt gereed maken voor verzending. Zodra het pakket klaar staat voor verzending ontvangt u nog een email.
Zijn er verzendkosten ?
Er worden GEEN verzendkosten berekend , de verzending naar u toe is gratis. Er worden ook geen administratiekosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn tapijt ook ophalen?
Jazeker, u kunt uw tapijt ophalen bij ons in de winkel. Neem altijd eerst telefonisch contact met ons op zodat we uw tapijt klaar hebben staan.
Service
Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Zowel binnen als buiten de garantie kun je bij ons terecht voor uw reparatie. Binnen de garantie is dit gratis, daarna moet u voor de reparatie betalen.
Reinigen jullie ook tapijten?
Wij reinigen ook uw handgeknoopte tapijten. Om aan te kunnen geven of uw tapijt ook in aanmerking komt voor het reinigen is het handig dat u een foto meestuurt zodat wij kunnen beoordelen welke mogelijkheden er bestaan. In sommige gevallen is het helaas niet mogelijk om een tapijt te reinigen.
Waar kan ik terecht voor een klacht ?
Mocht u een klacht hebben over onze producten of service dan kunt u zich altijd rechtstreeks tot ons wenden, neem telefonisch contact op 070-310.69.75 of per email (info@meden-perzen.nl) en wij zullen u klacht gelijk behandelen. U krijgt uiterlijk binnen 3 werkdagen antwoord van ons. We helpen u meteen, of u hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten. Wij streven ernaar uw klacht binnen een week op te lossen.
Uiteraard doen wij er alles aan om klachten te allen tijde te voorkomen.
Als een klacht niet door ons opgelost kan worden dan verwijzen wij u graag naar de geschillen commissie: www.sgc.nl
info@meden-perzen.nl
U kunt voor uw klacht ook terecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). http://ec.europa.eu/consumers/odr/